Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2009

ΕΝΑ BLOG Για το Θέατρο


 
 Πολλοί θα σπεύσουν να τονίζουν το γεγονός ότι δεν εργάζομαι πλέον στο θέατρο... Μπορεί... Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν εργάζομαι για το Θέατρο. Ναι έχω μείναι έξω από τα δρώμενα των ηθοποιών και όχι δεν έχω σκηνοθετήσει κάτι τώρα τελευταία αλλά συμμετείχα άμεσα ή έμμεσα σε παραστάσεις. Και φυσικά πηγαίνω συχνά στο Θέατρο. Σε εβδομαδιαία βάση θα έλεγα. Οι Τετάρτες μου - ως επί το πλείστον - είναι αφιερωμένες στο θέατρο.

   Έτσι αποφάσισα να εκμεταλλευτώ αυτό το διαδικτυακο βήμα για να γράφω τις κριτικές μου για τις παραστάσεις που είδα.

   Και ο Φετινός Θεατρικός Χειμώνας προβλέπεται ιδιαίτερα πλούσιος.

Ξεκινάω λοιπόν κι εγώ έναν αγώνα δρόμου, να δώ όσο περισσότερες παραστάσεις μπορώ και να σας ενημερώνω συνεχώς για τα του θεάτρου της Πρωτεύουσας.



Καλή αρχή μου λοιπόν!

1 σχόλιο:

  1. Εμενα δν μου εχει δοθει ακομα η ευκαιρια ν δουλεψω για το θεατρο αλλα ελπιζω συντομα να γινει...Συμφωνω στο παραπανω κειμενο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή